NASLOVNA STRANA arrow ISHRANA
 
Glavni Meni
NASLOVNA STRANA
ZDRAVLJE
PSIHA
ISHRANA
LEPOTA ŽENE
NEGA TELA
KUTAK ZA MAME
POSLOVNA ŽENA
Mi i Vi
O NAMA
NAŠI PRIJATELJI
DEŽURNI LEKAR
PITANJA I ODGOVORI
Kontakt
Pretraga
Google Oglasi
Koje Online?
Marketing
Advertisement
 
 
SPONZOR MESECA
   
 
ISHRANA Štampaj E-pošta

 

 









arbul
RIBA I MOZAK
 

Nedavno  objavljeno istraživanje pokazalo je mehanizam kojim unos omega 3 masnih kiselina utiče na nečije raspoloženje i ponašanje.
Prethodna istraživanja na životinjama pokazala su da povišen unos omega 3 masnoća vodi do strukturalnih promena u mozgu.

Slično je i kod ljudi kažu Sarah Conklin i saradnici iz programa ponašanja kardovaskularnog sistema Univerziteta u Pitsburgu.
Oni su napravili istraživanje na 55 zdravih odraslih ljudi i utvrdili da oni koji imaju visoke nivoe omega3 masnoća u mozgu imaju i više sive mase u područjima mozga povezanih sa emocionalnim uzbudjenjem.
 
Iako nalazi kažu da omega3 može podstaknuti strukturalna pobiljšanja u delovima mozga povezanim sa raspoloženjem i emocijama, znanstvenici kažu kako je potrebno još istraživanja da bi se utvrdilo pomaže li jedenje ribe promenama u mozgu, pa tako i „svetlijem“ pogledu na svet. Bilo kako bilo, naškoditi neće.



 

 

 
 
design by MS system ©2007-MSsys webteam
© 2010 kodren.com
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.